Sköna söndag

Har en riktigt skön och lat söndag för mig själv.
Har pysslat på datorn på förmiddagen, fått ut en del kläder på tradera, och har hunnit få in några första bud. Spännande. Inser att jag inte blir rik på det direkt, men varje krona tillbaka är ju ren bonus!

Ska strax i väg på vattengympa, sedan väntar 8-års kalas i kväll.
Tror jag ska unna mig en liten chokladboll...

Vågen fortsätter nedåt, nu diffar det bara ett kilo till den vikt som jag fortfarande har som min officiella vikt... Skönt att se att det mesta jag lagt på mig under strulveckorna trots allt bara är vätska. I morgon eller på tisdag borde kolhydratlagren vara hyggligt tömda, så då får jag "facit".

I varje fall så går det förvånansvärt bra just nu att köra på ren kur.
Det känns bra, har varit lite orolig för att det skulle vara omöjligt att starta om så här innan jul.
Jag vågar inte hoppas på att jag ska ta mig under 100 kilo den här vändan, men varje fall ta mig lite närmare den magiska gränsen är realistiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0