Så glad!

Är riktigt, riktigt glad efter besöket på vårdcentralen.
Mina värden var tip-topp!
Blodsockret, som spelat mig ett spratt i flera år, ligger nu på fin-fina normalvärden - trots att jag i drygt en månad inte kunnat äta den medicin jag egentligen borde äta för detta.
Så nu blir jag troligtvis av med det pillret för gott. Läkaren ska ge besked på tisdag.

Extra bra känns det då diabetessköterskan i det närmaste var stum över mina resultat och värden.
Hon sa uttryckligen att hon inte trodde det var sant vilken förändring som blivit på så kort tid.
Känns så himla bra.
Glad!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönta att slippa äta en massa mediciner.. Bra jobbat

Ha en bra och glad dag :)

2008-12-18 @ 12:41:13
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0