Nytt ryck

Jag vill inte använda ordet omstart. Det är så slitet, så laddat med gamla misslyckanden och så trist.
Så jag säger i stället att nu gör jag ett nytt ryck med cambridge och ren kur.
Eller kanske att jag "är på" igen, efter att ha varit av ett litet tag...

Tio dagar typ tänker jag gå på ren kur, sedan ska jag fira jul och nyår med gott samvete.
Och i januari  2009 går jag på den andra halvan i min viktminskningsresa, då ska de sista 20-25 kilona bort.

Måste bara bestämma ett exakt datum som jag kliver på ren kur igen.
Första januari är nog lite väl hårt, vet hur jag brukar må dagen efter nyårsafton... det är en dag då man bara längtar efter en stor pizza, massa coca-cola och en soft film på tv:n  ;-)
Men kanske 2:a januari? Eller 4:e, så jag bjuder mig själv på en vanlig helg efter alla julhelgerna?
Hmm. Tål att fundera på.

Hur tänker ni andra viktbloggare göra över jul och nyår?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vilken bra blogg du har, har suttit och kollat fram och tilbaka nu! Jag undrar vad ren kur är som du skriver om och hur det fungerar? Väntar på svar! Kram

2008-12-11 @ 15:24:14
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejsan..jag har använt samma som dig förut men tyckte det va jobbig och inte få äta,dyrt och köpa varje månad med.Använder nu en annan produkt som funkar bra för mig iaf. Kram

2008-12-13 @ 03:04:14
URL: http://naturligtslank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0