När jag blir smal...

Är äntligen hemma igen efter julfirandet hos föräldrarna. Har shoppat en massa i Stockholm, ätit massa godis och andra onyttigheter. Det känns på kläderna - jag har definitivt lagt på mig vikt under helgen.
Må så vara. Har jag paus så har jag paus.
Det tar jag igen snart!

Har fått med mig en hel del nya kläder hem. Samtidigt känner jag mer än någonsin att jag längtar efter att kunna handla i vilken butik som helst, och inte behöva vara hänvisad till särskilda avdelningar med större storlekar. Det finns så litet utbud för oss tjockisar, och så mycket snygga kläder där ute...

Fem märken jag ska shoppa loss på när jag kommer i normala storlekar:

1. Diesel - de har de snyggaste jeansen. Så är det bara.
2. Esprit - tyvärr är deras storlekar små, så frågan är om jag någonsin kommer i en esprit top...
3. Wera - me like it! Och dessutom prisvärt
4. Urban Outfitters - nyupptäckt butik i stockholm med kläder och cool design.
5. Filippa K. Stilrent och vackert och tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0