Dagens lista

Dagens vikt:
samma som i går. Suck. Stilla på vägen är aldrig kul. Men jag känner igen det - varannandags-syndromet. Och det är kanske för mycket begärt att det ska skutta nedåt runt ett halvt kilo varje dag.
Även jag måste inse det...

Dagens smil:
en kollega som viskande på morgonen berömde mig för att jag gått ner så mycket i vikt och försäkrade att det syns jättemycket. Tack! Det värmde! En dos bekräftelse och beröm är en bra start på dagen.

Dagens aj:
akupunkturnålarna som ska lindra min onda axel. Visst hjälper de, men en del av dem gör lite ont när de sticks in i mitt ömtåliga skinn...

Dagens mat:
cambridge och vatten, lite, lite hälsofil till frukost. Cambridge och vatten till lunch. Cambridge och vatten till middag. Alla cambridge är med kakao-smak. Och så mera vatten. Och lite räkor (se nästa kategori).

Dagens ser fram emot:
att få lägga fram några räkor på tining i kväll, för att sedan avnjuta till Cityakuten.

Dagens jag-fården-inte-ur-skallen:
"I like to move it, move it" - refrängen dunkar på i hjärnan. Efter Madagaskar 2 på bion i helgen med gudsonen och hans syster,.

Dagens outfit:
helsvart, långärmad top som knäpps med hyskor, numer förstora blektvättade jeans med söm som går in över benet, röda kängor, guldkedja i halsen, osminkad. Roligare än så är det inte.

Kommentarer
Postat av: misss brightside

Åh vad jag älskar "dagens"-listor... Brukade alltid göra såna förr. Sammanfattar allt bra när man inte har lite brist på insperation. Kanske apar efter lite om det är okej?



Kul att det gick så bra för dig på middagen. Man känner sig alltid lika stolt efteråt även fast det är svårt när man är mitt upp i det..

2008-12-01 @ 12:52:15
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0