Antingen eller

Just nu verkar det vara någon form av antingen-eller läge som gäller för mig.
Antingen går jag stenhårt på cambridge och ren kur och kämpar på.
Eller så släpper jag på alla tyglar och äter onyttiga saker varje dag.

Måste hitta ett mellanting.
Annars blir det här inte hållbart i längden.

Två struldagar kvar, sedan så går jag på ren kur igen.
Det finns inget alternativ egentligen, för så illa som jag ätit och så dåligt jag mått över det de senaste dagarna, så kan jag inte fortsätta. Då har jag snart ätit upp mig de dryga 20 kilo jag kämpat bort.

I dag ska jag till Stockholm över dagen med jobbet. Det blir en intensiv arbetsdag, och lång.
Räknar med att vara hemma i soffan först framemot elva i kväll.

Dagens vikt: nä.
Ställde mig inte ens på vågen i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0