100,5

Det fortsätter nedåt på vågen, och känns hur bra som helst.
Dagens notering är 100,5 kilo.
Nu är det nästan så jag börjar hoppas och tro att jag ska knäcka 100-sträcket innan jul.

Vi har visserligen julbord på jobbet på torsdag, men jag tror att jag ska hoppa över det. Julmat kommer man nog få äta så det räcker ändå... Sedan ska jag dricka glögg och äta pepparkakor med ädelost med några goda vänner på fredag kväll. Men i övrigt ska jag bara jul-pyssla i helgen, så jag kan nog köra på med cambridge fram till julafton. Och om jag inte frossar loss på fredag kväll så borde det kunna gå.

Å andra sidan - blir det av så är det bonus.
Jag försöker tänka så för att inte stressa upp mig och pressa mig för hårt.

I kväll ska jag göra hemgjort chokladtryffel, inspirerad av bantarbritta.
Mörk choklad smaksatt med baileys - kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0