Riktig vägning i morgon

Kan inte låta bli att väga mig varje dag. Egentligen är det sanslöst, men med en sådan här lågkalori-kur så händer det ju faktiskt rejält med saker hela tiden.

Morgonen våg stannade på 117,9 kg.
Totalt sedan jag började kuren förra måndagen, -4,9 kg.
Jag är nöjd.

I morgon blir det dock dags för den riktiga vägningen hos min cambridgkonsulent Carola. Då får vi se vad facit visar.
Men tills vidare är jag nöjd med det hemmavågen visar och räknar kallt med att nå runt 5,5 kg minus till i morgonbitt...

Just nu känns det inte svårt att avstå mat.
Å andra sidan vet jag att jag om ungefär en vecka kommer äta riktigt gott, då jag ska fira min 40-årsdag på restaurang Viktor med föräldrarna.
Mums.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har oxå börjat min kamp mot kilona...ska följa din kamp !

2008-08-13 @ 16:50:47
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: kakan

Lycka till Sanna, oavsett om du ska gå ner tio kilo och 50 kilo så kämpa på! Jag håller tummarna för dig. Berätta gärna hur det går, för det är kul att följa andras vilktresa oxå!

kram kakan.

2008-08-17 @ 08:54:28
URL: http://kakanskilokamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0