Blandade känslor på vågen

Var hos min Cambridgekonsulent och vägde mig på förmiddagen. Den officiella vikten i dag är -6,5 kg sedan starten för drygt två veckor sedan. Med tanke på att jag bröt min rena kur för en krog-kväll, och att jag numer går på kombinerad kur så borde jag vara nöjd med det.

Men det är jag inte riktigt.
Hade velat kapa ett kilo till eller så.

Det gäller nu att gilla läget, vara glad över de kilon jag gått ner och peppa för en ny vända med ren kur. Jag är övertygad om att jag kan gå ner runt sju, åtta kilo på två veckor om jag får köra en "ostörd" ren kur utan utsvävningar och fester.

Så nu är planen att inte fokusera på viktminskning under några dagar, bara njuta av att jag fyller 40 år (lite svårt, men ska försöka) och satsa stenhårt på en ny Cambridgevända med start den 25 augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0