Bättre.

Det går bättre i dag. Än så länge. Peppar peppar.
Ställde mig på vågen i morse och vet inte om det var bra eller dåligt.
Men kan konstatera att jag väger nästan som jag gjorde innan jag bröt min ren kur förra gången.
Lite, lite över.

Det har sina förklaringar, och förhoppningsvis kapar jag de sista hektona med denna dag så jag vid morgondagens vägning hos min cambridgekonsulent får resultatet plus/minus noll sedan sist.

Sedan ska kilona rinna av igen, hoppas jag.
Till min pappas 70-årsfest om en knapp månad vill jag vara nere på 110 kg.
Det är ungefär 6 kilo dit.
Om det går lika bra som sist, så är det inget problem.

Har skaffat en ny leksak, en alldeles egen och sprillans ny laptop, Acer Aspire 5920.
Så förhoppningsvis kan det hjälpa mig att hålla tankarna på annat när suget blir allt för påträngande.
Ska bli spännande att sätta sig in i pc-världen, jag som mest har lekt med mac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0