Total kollaps

Jag vet inte när jag senast misslyckades så totalt. I går skulle vara min första dag med en ny vlcd-kur. Det gick bra till ungefär klockan åtta på kvällen. Där spårade det ut.

Först några digestivekex med ost för att jag var så himla saltsugen.
Sedan en påse micropopcorn bara för att det fanns.

Det slutade sedan med att jag klockan nio på kvällen stekte köttbullar. Det blev en stor portion pasta och köttbullar. Utan grönsaker till (om inte tomaterna i ketchupen räknas...)

Så totalt misslyckat.

I dag är det omstart som gäller.
Igen.

Konstigt nog så är jag ändå på ett strålande humör i dag. Har precis varit ute på en lunchpromenad. Solen skiner. Jag ler mot mina jobbarkompisar. Och i kväll ska jag på konsert och höra Marit Bergman.

Trots allt är det en bra dag.
Konstigt.
Tänk om jag någon gång kunde börja förstå mig på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0