Omtag med vlcd

Måndag = dag för omtag. Helgen har väl lämnat en del att önska, men jag tog mig i varje fall ut på en härlig promenad på söndagen vilket jag är glad för. Hade sedan bästa vännen AK med familj på middag, het kycklinggryta, vilket blev lyckat. Mindre lyckat var väl att jag åt upp resterna senare på kvällen...  Samma sak hände med efterrättsglassen...

Det bara gick inte att hejda.
Jag blir så jävla trött på mig själv.

Men det är historia. Nu är det nutrilett som gäller igen. Jag hoppas att det ska gå lika bra som förra gången, och att jag ännu en gång ska få den kick jag fick då. Nu gäller det bara att hålla i det bättre efter min kur, för det var där det sprack lite sist. Rätt så snabbt kom jag tillbaka till mina ovanor och slevade i mig glass och chips när stressen blev för hög eller humöret för lågt...

En annan sak: tack för alla kommentarer! De är upplyftande. Bara att se att det finns någon som läser och delar mina tankar känns kul Vill skicka vidare ett tips jag fick från Petra om hennes inlägg Bantarens A och O. Läsvärd.


PS: Receptet på pasta med tigerräkor blev en riktig hit! Kan rekommenderas. Hyggligt nyttigt också. Jag använde färsk chilifrukt i stället för torkad, och hade i både soltorkade tomater och en liten dutt tomatpuré. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0