Minifrossa

Min tanke var att sakta och sunt växla över från nutrilett-kuren till vanlig mat.
Tror någon att det gick?
Allvarligt.

När jag stod i kön på Konsum i går kväll, med ett paket sushi i korgen tillsammans med lite hälsofil och ett litet pakt glass så bokstavligen rann snålvattnet i munnen. Jag tror aldrig jag varit så sugen på något i hela mitt liv. Så det blev en mini-frossa på fredagskvällen. Men en rätt så okej sådan.

Först lite hälsofil att grunda med. Sedan 6 bitar sushi, men utan wasabi eftersom det är tufft att äta allt för stark mat direkt. Sedan ett halvt paket glass, och knappt det lite senare på kvällen. Jag tror aldrig jag njutit så mycket! Salt. Smaker. Variation. Det var himmelriket.

Men missförstå mig inte. Jag ångrar inte en minut av min nutrilett-kur. Jag planerar redan för nästa omgång, om några veckor. Tror dock att det blir lite kortare än elva dagar, kanske en dryg vecka, åtta dagar typ.

Ställde mig på vågen i morse.
120,3 kg.
Jag är nöjd.
Nu är siktet inne på att ta mig under de 120 snabbt och säkert.
Den här gången ska jag klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0