Hungrig, sugen och less...

Har skakat tre nutrilett-mål hittills i dag och just nu står det mig upp i halsen! Jag är så förbannat less.
Tänkte hålla ut den här dagen också, men just nu så tror jag att jag bangar några timmar tidigare och bryter min kur redan i kväll.

Är hungrig. Och sugen. Vill tugga på något. Äta riktig mat. Känner att kroppen inte vill ha mer pulver-shake utan behöver något att arbeta med.

Jag velar hit och dit. Å ena sidan är det bra att försöka stå ut. Å andra sidan har jag ändå stått ut mer än de tio dagar jag först tänkt mig. Å ena sidan är det synd att snubbla på målsnöret. Å andra sidan kanske det är bra att inte pressa mig för långt eftersom jag hade tänkt att göra om det här inom kort.

Vela, vela.

Det blir hälsofil i kväll.
Och en liten sushi.
Kanske festar jag till på lite lättglass också.

Det är ju ändå fredag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag!
KRAM =)

2008-04-04 @ 16:26:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Evelina

Kul att göra en blogg om vikten:)
Hoppas du får en trevlig helg!

2008-04-04 @ 16:35:18
URL: http://eve95.blogg.se
Postat av: Anna

Vad jobbigt, jag känner igen känslan. Dock har jag hittat ett sätt som fungerar för mig nu. Har tagit inspiration från GI men äter det lite på mitt sätt. Hoppas du kommer till ditt mål på något sätt. :) Kram!

2008-04-04 @ 20:47:31
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0