Fredagsvägning

Ställde mig på vågen i morse.
Inte så där jättekul, men inte heller katastrofdåligt mot för vad jag befarat.
Vikt: 123 kilo.
Alltså har jag på knappt ett år, sedan jag började min viktblogg, gått ner tre kilo.

Tre kilo på ett år.

Fast om man tänker på det så har jag säkert gått ner närmare 15 kilo om jag räknar samman alla upp- och nedgångar som varit... Det är irriterande att behöva gå ner samma kilon flera gånger. Men jag har bara mig själv att skylla.

Optimisten i mig säger att utan mina ansträngningar hade vågen kunnat vara närmare 130 nu.
Men jag önskade att jag hade kommit längre än så här.

Skärpning.
Skärpning.
Skärpning.
Skärpning.
Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0