Uppåt väggarna

Har äntligen bestämt mig. För vilken ny tapet jag ska ha i mitt kök. Ska få omtapetserat och har suttit och bläddrat i ett antal tapetkataloger de senaste dagarna. Nu har jag bestämt mig. Eftersom jag har väldigt lite vägg som ska tapetseras så kör jag på en mörkt mönstrad variant från Eco. På deras hemsida finns för övrigt en kul möjlighet att provtapetsera olika rum.


image16image16image16


Till detta ska jag ha nya, ljusa björkluckor tänkte jag. Tror det blir riktigt snyggt! Ser riktigt fram emot att få det fixat. Fördelen med att bo i hyreshus är att man slipper bekymra sig för annat än att bestämma vilken tapet och vilka luckor man vill ha. Resten tar hyresvärden hand om.

Missade att väga mig i morse. Och det var nog bra.
Ska ta ledigt från vågen resten av oktober tror jag.
Måndagen summeras som en bra dag.
Mat okej - lite för många riskakor i kväll bara men annars mycket bra.
Motion - nej, men hade denna dag som planerad vilodag så det är okej.
Jobb - hyggligt. Hann som vanligt inte färdigt tills arbetsdagens slut, men det blev inte supersent ändå.

Jag ska fixa det här - en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0