Med rumpan bar

Inser att mitt dåliga och ojämna humör hör ihop med en ond rygg... Så jag satsar nu på att få bort det onda. Värktabletter tillsammans med naprapatbehandling.

Men så himla kul är det inte att gå till naprapaten. Eftersom mitt onda sitter långt ner i ländryggen så innebär det att jag får ligga där på britsen med rumpan bar medan han trycker och känner. I dag fick jag åtta nålar in i kroppen för att lätta på spänningarna. Och så ska man ligga där i ett antal minuter och bara vänta.

Beskedet i dag är att det inte verkar vara några kotor som krånglar, utan bara musklerna.
Men diskbråck går inte att utesluta, tillade han glatt och upplysande.
Tillbaka på måndag igen för ny behandling.

Suck.
Finns det några bra knep för att få en snygg rumpa på fyra dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0