Helande nålstick

Jag begriper inte hur det kan fungera, men de där nålarna som jag fick i ryggen och rumpan för några dagar sedan hjälper. Det onda gör inte lika ont, men det behövs några behandlingar till innan det är helt borta.

Säger bara respekt för akupunktur. En skeptiker som jag är besegrad.
Undra om det går att sätta nålar mot övervikt också...

I övrigt en rätt så dålig vecka.
Maten har inte fungerat, även om det inte varit frossande och kilovis med glass.
Motionen har legat helt nere på grund av ryggvärk.
Humöret i botten beronde på stress runt faderns besök.

Men jag har överlevt denna vecka också.
I morgon börjar en ny vecka.
En ny chans att göra det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0