Gympa eller inte gympa, det är frågan...

Står och köpslår med mig själv. Är inbokad på ett vattengympa-pass i kväll, och vet inte om jag ska fara.

Å ena sidan så bidde det inte så mycket motion förra veckan, så det vore bra att komma igång.
Å andra sidan har jag rätt så ont i ryggen efter allt möbelsläpand/bårande/byggande i helgen.
Dessutom är jag dyngtrött.
Och så är det himla mycket folk på Iksu på måndagarna, trångt och jag inbillar mig hela tiden att alla tittar nedlåtande på mig och min tjocka kropp....

Men det är kanske bra för ryggen att röra sig i det varma vattnet.
Gör gott mot det onda.
Och mycket folk - vad spelar det för roll...
Dessutom är det risk för att det inte blir så många tillfällen i veckan att träna, så det är bra att passa på.


Köpslåendet fortsätter.
Vet inte vilken sida som vinner.
Just nu lutar det åt att avboka..
Jag har en timme till på mig att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0