Fortsatt dålig start...

Tänkte att jag skulle göra en omstart på veckan i morse. Men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Har haft en riktigt intensiv jobbdag igen - om än rolig sådan eftersom det hänt lite oväntade saker.
Men åter igen så påverkas jag allt för mycket i min vikt-kamp när det kör ihop sig på jobbet.

Sitter nu kvar och väntar på ett telefonsamtal som jag bara måste ha innan jag går hem.
Vilket innebär att  jag inte ätit middag och är rätt så hungrig vid det här laget.
Vilket ökar risken för någon form av snabbmat i stället för nyttig mat.
Varför är det så svårt att ta till nyttig snabbmat när man är stressad? Det är precis som om kroppen är förprogrammerad på hamburgare och pizza när stresshormonernar ökar...

Men veckan har bara börjat.
I morgon onsdag tänker jag börja om. Då ska jag sluta redan kl 14.00 för att jag ska på sjukhuset och fotografera bottnarna i mina ögon. Sedan tänkte jag vattengympa på kvällen.
Än så länge håller den planen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0