En såså dag

Vissa dagar vet jag bara inte varför det blir som det blir.
Oftast finns det förklaringar till varför jag klappar igenom och tröstäter eller bara struntar i att göra det som är bra för mig. Men i dag är en sådan dag som jag inte vet varför det gått åt skogen.

Jobbet - helt ok. Varken superbra eller dålig.
Helgen - helt ok. Varken superbra eller dålig.
Allmänt humör - helt ok. Varken superbra eller dålig.
Motion - jo, det har blivit en hel del vattengympa senaste veckan.

Och så sitter jag här, inte långt från midnatt, med ett paket ballerinakakor och en påse chips (less fat i och för sig) som en stor fet kudde inombords.

Ingen aning om varför.

Men just nu känns det inte särskilt bra.

Och vågen i morse vill jag fortfarande inte prata om. Inte för att det var oväntat att jag fortfarande ligger lite över den nivå jag var för någon månad sedan. Men ändå...

Läser några av mina favoritbloggar och söker inspiration. Hittar det hos alltid lika inspirerande starlight. Ska försöka haka på hennes omstart. Sju kilo på tio veckor. Borde inte vara omöjligt.

Jag börjar i morgon.
Och som starlight skriver: tur att man kan börja om hur många gånger som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0