Kämpar på

Har precis avbokat min vattengympa i kväll. Orken finns inte. Har dessutom inte hunnit hämta paketet med min nya baddräkt. Ska göra det efter jobbet i kväll, och håll tummarna för att den passar! Jag behöver inte ännu en oanvänd baddräkt i min garderob som av en eller annan anledning inte passar...

Maten: nja, inte toppläge direkt. Men i kväll hoppas jag att jag lyckas sno ihop min vitkålssallad. Den är bra att ha - och alltid en bra hjälp på vägen till att äta nyttigare.

En dag i taget.
Kanske blir det snäppet bättre i morgon.

Funderar mer och mer om en magsäcksoperation ändå inte är enda lösningen. Det tar emot. Men hur länge ska man försöka med något som inte fungerar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0