Choklad!



Jag har längtat efter choklad i flera dagar. Så här till helgen så unnar jag mig det. Trots att jag har många kilon att gå ner kan jag inte se det ske genom att helt sluta med några av livets guldkanter när det gäller mat.
Choklad är en sådan.
Glass en annan.
En Magnum. Eller någon av Lejonet&Björnens smaker. Eller dubbelnougat från Hemglas. Eller...

I dag har varit en riktigt hård träningsdag. Först morgongympa. Sedan en promenad på dryga 4 kilometer. Och vattengympa efter lunch. Hade tänkt styrketräna i kväll, men det är fredag, kroppen rätt så öm och jag känner mig förtjänt av att ta det lite lugnt.

Så det blir en chokladbit redan, en bit från en mörk chokladkaka á 100 gram. En bit har jag redan tagit, en till ska jag unna mig i kväll. Sedan ska det vara stopp. Jag lovar. Inte mer än två bitar. Så kan jag ta två bitar vardera dag i helgen också.

Tur att jag även köpte lite pistagenötter att trösta mig med när chokladsuget sätter in..





Kommentarer
Postat av: Clara E

Älska choklad!

2007-06-15 @ 17:45:16
URL: http://perfeckt.blogg.se
Postat av: Clara E

Älska choklad!

2007-06-15 @ 17:45:20
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0