-3,5 kilo!

Yes!
Vägning i morse, och de senaste veckornas slit gav rejäl utdelning.
Vågen visade 122,1 kg, alltså minus 3,5 kilo. Och det på två veckor.
Det känns helt underbart.
Jag är superglad, helt enkelt.

Midjemåttet har också minskat, till och med ännu bättre: -8 centimeter. Men jag drar inte lika stora växlar på det, tycker det är svårt att mäta på exakt samma ställe varje gång...

Mitt mål är att gå ner 4 kilo under tiden på hälsohemmet, och jag har några dagar till på mig att svettas bort det sista halva kilot. Men även om jag inte når ända dit så är jag jättenöjd med de kilo som nu försvunnit.
Det ger pepp inför resten av sommaren.

Härligt.

Det känns som att det kanske kan gå vägen den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0