Vägning

Måndag och dags för ny vägning. Nervöst efter ännu en helg med lite för lite motion och lite för mycket god mat.
Att det ska vara så svårt!

Men, vågen var snäll med mig.
Ny vikt: 121,8 kg.
Total minskning sedan första bloggvägningen: 4,2 kg.

Det är jag nöjd med. Även om jag vill, vill VILL, att det ska gå snabbare!
Det går inte att låta bli att jämföra med veckorna på hälsohemmet, då kilon rasade av mig.
Men då var livet enkelt - maten exakt beräknad, inga frestelser, och massor med schemalagd motion.
Känner att det är motion som jag framför allt slirar på just nu. Veckan som gick fick jag knappt ihop till att träna i genomsnitt en halvtimme per dag utslaget över veckan. Illa.

Och den här veckan lär inte bli enklare. I morgon åker jag till Österlen med kompisen M för en knapp veckas semester. Ska i varje fall packa med mig promenadskorna för att försöka komma mig ut några gånger på snabb promenad.

Kommentarer
Postat av: Starlight

Tack tack =)
Gott med minskning för dig med!!! Grattis. Och jag hoppas det går bra för dig under semestern.
Kram

2007-07-17 @ 10:37:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1365

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0