Pizza och tjuvvägning

Bjöd kompisen M på middag i kväll. Det blev hemlagad pizza, inspirerad av en pizza jag åt på Pizza Hut i Stockholm för någon vecka sedan: tomatsås, rödlök och soltorkade tomater på pizzan (och lite ost naturligtvis). När det var några minuter kvar lade jag på parmaskinka. Pizzan avslutas sedan med ruccolasallad och skivad parmesanost. Mums.

Och det behöver inte bli så fett om man väljer kloka ingredienser och tar lagomt stora bitar.... ;-p

Tjuvvägde mig i morse trots att jag bestämt mig för att bara väga mig en gång i veckan. Men det var värt det. Vågen visade nedåt. En bra känsla att ta med sig resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: CarusA

GRATTIS!
Låter som en hemskt god pizza, ska nog pröva den nån dag ;-)
//

2007-07-12 @ 14:52:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3378
Postat av: Starlight

Tack =)
Går bra för dig med ser jag. =) Härligt!!

2007-07-13 @ 13:53:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1365

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0