Nya kläder

Av en slump hittade jag ett företag med kläder i lite större storlekar på internet, Ulla Popken. Det var när jag googlade efter en ny baddräkt som hon dök upp.
Och i går kom äntligen paketet.
Efter nästan tre veckors väntan (lite väl lång leveranstid...)

Eftersom jag är fast besluten att gå ner i vikt så handlade jag mycket försiktigt; en ny baddräkt och en t-shirt. Kläderna var jättefina - men baddräkten för STOR! Det är alltid trevligt, annars är det mest åt andra hållet de få gånger jag beställer på postorder.

Men baddräkten är returnerad och ska bytas mot en mindre storlek. Bara hoppas att jag hinner få den medan det fortfarande går att bada utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0