Jag förstår ingenting....

Har haft en riktigt dålig vecka förra veckan. Svårt att få ordning på maten, för mycket god glass och för lite promenader. Så det var på vippen att jag tänkte hoppa över vägningen i morse.

Men det gjorde jag inte. Och vågen visar minus!
Ny vikt: 120,5 kg.
Total viktnedgång: 5,5 kg.
Jag förstår ingenting.

Den här veckan blir i varje fall bättre. Har skrivit matsedel, och är nu rejält peppad att ta det sista halvkilot för att för alltid säga farväl till vikter över 120 kilo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där.
Ulla popken har jag också sett. Massa fina kläder, men har ej beställt än. Ska dock besöka deras affär när jag är i tyskland i dec.
Grattis till viktminskningen!!! Kanonbra jue. Keep it up!!!
Tack för dina goa kommentarer. Så bra skrivet - stärker att läsa.
Hoppas helgen varit bra.
Kram

2007-07-30 @ 14:06:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1365

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0