Baksmälla....

Jag har bestämt mig för att göra tre till fem motionspass varje vecka á en timme. Då räknar jag alltså inte vardagsmotion, som att gå ner på stan eller gå till affären, utan pass som är planerade för just motion.

Nu är det söndag. Skitväder ute. Och jag har bara fått ihop två pass i veckan. Dessutom var jag ute med några kompisar i går, drack någon cider för mycket och har sovit bort halva dagen.
Känns inte rikigt som något drömläge.
Dessutom är det vägningsdags i morgonbitti. Första riktiga vägningen efter hälsohemmet. Känns skitnervöst helt enkelt. Även om jag inte frossat loss så har det inte varit en perfekt vecka heller.
Det är väl sådana här dagar som karaktären och viljan prövas ordentligt.

Jag ska ut och gå minst en runda i elljusspåret i dag.
Jag SKA.
Jag SKA!
Jag VILL typ.

Oavsett väder.
Suck.

Kommentarer
Postat av: CarusA

Hej!
Tack för din kommentar i min blogg. Det är verkligen ledsamt när man mister vänner som man trodde att man hade för livet....
Som tur är har man riktiga vänner som finns när man behöver dem!
Det är "bara" att ta tag i vikten - IGEN!! Måste försöka att komma igång ordentligt.
/C

2007-07-08 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0