Si och så.

Ja, det är väl inte perfekta dagar just nu när det gäller mat och motion. Arbetar fortfarande på resande fot, mest i Stockholm, och ska så göra ett tag de närmsta veckorna. Och då är det lite svårare att få ihop det hela. Men ska packa walkingskorna för nästa vecka så jag kan ta mig ut på sköna prommenader. Djurgården är ju rätt så trevligt att gå på...

Jag har redan klarat målet för sommaren att gå ner 5 kg, så de närmsta veckorna sätter jag inte ribban högre än att ligga stabilt på den vikt jag har. Går jag ändå ner något så är det ren bonus. Sedan går jag tillbaka till den tuffare linjen när vardagen återgår till det normala.

Tänk vad mycket enklare det vore om man fick vara ledig och kunde planera sina dagar och sin tid på maximalt sätt för motion och kost!

Kommentarer
Postat av: M

Keep up ...som nån gemensam bekant brukar säga ;)

2007-08-09 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0