Ja må jag leva...

I dag fyller jag år.
Tycker att jag lyckats ge mig själv två riktigt bra presenter:
- rask promenad i 50 minuter i el-ljusspåret
- orken att stå emot suget från den gigantiska godisskålen på min tillfälliga arbetsplats.

Båda två är något jag har haft brist på den senaste veckan.
Kanske är det ett omen att mitt nya år blir både bättra och lättare än det som varit.
Dessutom kom min nya baddräkt, som jag tvingades byta, med posten i morse. Hann tyvärr inte hämta ut den innan jag flög ner till Stockholm igen - men ser fram emot en skön simtur i helgen.

Summa summarum: en riktigt bra födelsedag, trots allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat och grattis på födelsedagen

2007-08-21 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0