Det bästa av en dålig situation....

I går var det fruktansvärt ont om tid för att äta lunch. Det skulle gå snabbt. Dessutom var jag i en stad jag inte hittade. Och helst skulle jag kunna äta lunchen gående och bilkörandes.

Lösningen: McDonalds.

Men i stället för pommesfrites tog jag minimorötter. I stället för läsk en ramlösa. Så jag är rätt så nöjd ändå.

I dag har det varit lite sämre. En stor godisskål ställdes på det stora skrivbord som jag tillfälligt jobbar vid. Oj så gott. Och när man är lite stressad är det ännu lättare att lasta in något sött och gott som ger snabb energi.

Till sist så är det officiellt nu: viktökning för första gången sedan min bloggdag

Kommentarer
Postat av: CarusA

Såå lätt att ta till det "vanliga" när man inte hittar andra alternativ, men som sagt det är ju jättebra att du väljer t ex morötter!!
Du går nog snart ner i vikt igen :-)
Kram C

2007-08-18 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0